maandag 25 april 2016

Duathlon Douai - 24 april 16

Duathlon Douai 10/76/10

Eerste serieuze test op de langere afstand, al had ik beter weer in mijn gedachten.

Koud, koud, koud, ...

Eerste run goed kunnen afwerken aan 15 km/h.

Eens op de fiets was het afzien. Koud, regen, wind, ... alles erop en eraan. Halfweg het fietsparcours even gedacht aan opgeven, toch blijven doorzetten met onderkoelde voeten en handen. Blijven eten, voorzichtig door de bochten, afzien. Veel fun was er niet te beleven op de fiets. Een fietsgedeelte om vlug te vergeten, al mocht het parcours wel gezien worden (450 hm).

Blij dat ik mocht beginnen aan de laatste run, wel met 2 ijsblokken onder de benen. Raar gevoel.
Dank aan de ETZ-supporters om mij er door te slepen (enkel sneeuw hebben we deze dag niet gezien!).
Na een 5-tal km voelden mijn voeten wat beter aan, en kon ik mijn looptempo verhogen.

Tevreden over het loopgedeelte, over mijn fietsniveau kan ik niet veel besluiten.

Op naar droge en warmere wedstrijden, op naar volgende week, Powerman Hosingen, BK LD.

Resultaat: 03:44:45, algemeen plaats 42/184, cat. V1M plaats 7/28.

Run 1 + Trans 1: 00:40:48
Bike + Trans 2: 02:20:00
Run 2: 00:43:57

Geen opmerkingen:

Een reactie posten