woensdag 4 maart 2015

Trail des Jonquilles - 1 maart 15

Voor de tweede maal dit jaar aan de start van een trailrun, samen met een delegatie van Sportics.

Na een iets te vlotte start, mijn eigen tempo gelopen, een tempo die ik relatief makkelijk lange tijd kon volhouden.
Gedurende de wedstrijd bleven andere atleten mij wel voorbij lopen, wat niet echt goed was voor de moraal.
De laatste 2 km kwam ik weer iets dichter bij de atleten die voor mij uitliepen.

Het parcours lag er modderig bij, waardoor het beter lopen was door de plassen dan de zones ernaast. Met 230 positieve hoogtemeters, veel minder zwaar dan Trail du Mont, en ook minder mooi.

Resultaat: 01:50:26, gemiddelde snelheid 11.4 km/h, 20,94 km, 230 positieve hoogtemeters

Plaats 28/360 algemeen, plaats 5/91 heren veteranen 1.
Drie minuten te traag om aanspraak te kunnen maken op een podiumplaats bij de veteranen 1. Tevreden met prestatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten