woensdag 18 februari 2015

Crossduatlon Jurbise - 15 februari 15

Voor het eerst aan de start in de categorie H40, met enige verwachting richting top 5 of misschien iets meer.

Na verkenning van de mtb-lus (11.5 km), net op tijd voor de start van de wedstrijd.
Het gevoel tijdens de eerste run was niet echt goed. Samen met Pascal Vanaudenaerde de wissel in. Pascal bleef bij mij tijdens de eerste kilometers, ook al ging het niet vlug genoeg voor hem. Bij de eerste modderstrook moest ik van de fiets, maar kon toch een gaatje slaan.
Bij het einde van de eerste ronde en tijdens een lichthellende strook kwam Pascal weer aansluiten, en liet me zelfs ter plaatse. Geen genoeg power in de benen !
Zelfde scenario tijdens de tweede ronde: kleine foutjes in de modderstroken, en geen genoeg power om op te schuiven tijdens het fietsen.
Laatste run verliep terug moeizaam, terwijl ik met de finish in zicht nog eens alles moest geven om enkele atleten achter mij te houden.
Top 5 kwam nooit in de buurt, top 3 crossduatlon H40 blijft een droom ! Blijven werken.

Resultaat: 1:31:17 - plaats 38/189 algemeen - plaats 8/47 cat H40

Details:

Run 1: 17:14 (45)
Bike: 01:05:11 (44)
Run 2: 8:52 (48)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten