zondag 30 november 2014

Aragas Trailrun Kluisbergen - 29 november 14

Vandaag aan de start van mijn eerste officiƫle trailrun, en tevens mijn laatste wedstrijd van mijn lange seizoen 2014.
Op het menu: 18 km volledig offroad, 3 lussen van 6 km, 550 positieve hoogtemeters.
ETZ-atleten Kris, Nicolas en Diederik van de partij.

Resultaat: 21ste plaats op 117 deelnemers, tijd 01:30:09, 12 km/h. Mooie prestatie, waar ik tevreden mag over zijn.

Na een vlotte start, wedstrijd goed ingedeeld met weinig verval. In de laatste ronde, 2 plaatsen verloren. Mooie 21ste plaats.

Naast de crossduatlons, is dit echt mijn ding. De kilometers "vliegen" vooruit. Voor mij is trailrun toch een ontdekking: trailrun heeft veel weg van mountainbiken, maar dan zonder fiets !

Details:

Aanloopronde: 00:26:10
Ronde 2: 00:31:54
Ronde 3: 00:32:04

De beentjes hebben wel afgezien, in het bijzonder mijn kuiten.

Voila, het seizoen zit erop, met een geslaagde afsluiter ! De 10 dagen rust in het verschiet, zijn meer dan welgekomen.
Op naar 2015, op naar het WK Zofingen - 6 september 2015 !

Oprechte dank aan Stijn Demeulemeester, voor de geslaagde samenwerking.
Welgmeende dank aan Leen, Stan en Miel, mijn trouwste supporters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten