maandag 26 november 2012

Westlaanrun Roeselare - 25 nov 12

Voor de tweede maal aan de start van deze wegwedstrijd 9 km.
Had mij voorgenomen vlug te starten om de drukte op smalle paadjes te vermijden. Na de aanvangsfase staken een aantal groepjes lopers mij voorbij (waaronder Benedikt Pype AC Staden), daarna kon ik mijn eigen tempo vasthouden. De wind maakte de wedstrijd iets lastiger. De laatste ronde kwam Marc Boeten (AC Staden) bij mij. Helaas kon ik niet aanpikken. 25 seconden na Dirk kwam ik over de finish. Tevreden met resultaat: 2 minuten en 40 seconden vlugger dan vorig jaar.

Resultaat Koen: 36:24 - plaats 71 op 252 deelnemers - 14,83 km/h. Een gemiddelde snelheid van 15 km/h lopen zit er voorlopig nog niet in. Blijven trainen dus.

Resultaat Leen: 47:20 - plaats 38 op 97 deelnemers (maar liefst 4 minuten beter dan vorig jaar) - 11,40 km/h. Proficiat !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten