zondag 28 oktober 2012

Herfstcross Dapalo - 28 okt 12

Tweede veldloop van Stan en Miel in een sterk bezette wedstrijd. Maar liefst 75 deelnemers ! Starten vanaf de eerste rij zat er vandaag niet in, dan maar vanop rij 2. Ondanks een valpartij enkele meters voor en naast Stan, kon Stan rond de tiende plaats de wedstrijd aanvatten. Miel als kleuter tussen de grote jongens liep een goede wedstrijd, goed voor de ervaring.

Eendjes jongens (leeftijd tot 2005) - 75 deelnemers:

Miel Gheysens (2007) - 41ste plaats

Stan Gheysens (2005) - 9de plaats


Ook Leen terug aan de start van haar tweede veldloop (3240 m). Wedstrijd goed ingedeeld. Leen strandde op een mooie 24ste paats op ongeveer 36 deelnemers. Categorie Seniores II: plaats 13 op 22 deelnemers. Op naar het Westvlaams Kampioenschap te Waregem!


Ook Koen, mezelf, aan de start van mijn eerste veldloop (4040 m). Na een matige start probeerde ik het tempo van Gino (AC Staden) te volgen. Het heuveltje richting vijver was best zwaar. In de laatste ronde ging het tempo iets de hoogte in onder het commando van Gino. In de laatste bocht opende de loper van Dapalo (de derde van ons groepje) de eindsprint. Iets te ver van de meet, vond ikzelf. Onder de aanmoedigingen van de leden van AC Staden, zette ik noodgedwongen mijn eindsprint in en kon ik mijn beide compagnons achter mij laten aan de finish. Tevreden van mijn eerste veldloop. Meer zit er voorlopig niet in.
Resultaat Algemeen: 26ste plaats op 43 deelnemers. Categorie Seniores II: plaats 6 op 13 deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten